Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Fredrik Hultin

Fantastiskt bra idé. Carry on...

Postat av: Vics

Alla tiders tjejen! Jag har köpt flera tulpanbuketter redan och dom e jättefina - så jag tror att våren finns där nånstans. Vi kanske helt skall hoppa över vintern? Eller en vecka kan förresten va bra, med riktigt ruskigt kallt väder, så att ohyran dör överallt... Cameliorna blommar snart!

2007-01-03 @ 16:59:18
Postat av: Monne

Åh, så roligt att du skapat en trädgårdsblogg. Jag blir en trogen läsare :) Lycka till!

2007-01-03 @ 20:32:10
Postat av: Gunilla

Kulidé! Hoppas att du får stort gensvar.Jag kommer att läsa dina inlägg. Önkar att jag också hade en granne som har höns för att bli av med snigeläggen.

2007-01-16 @ 16:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback